Poradna Varné desky


Autor: | Vloženo: 12.11.2019 000 08:33 | Témata: Poradna Varné desky

Prasklá indukčn deska AEG IKB64413FB

Dobrý den, koupila jsem si desku od AEG IKB64413FB .
Při prvním vaření sama od sebe praskla. Z boku vyletěli střípky.
Volala jsem servis. Ti chtěli nafotit a poslat. Za pár hodin volali, že jsme si desku poškodili sami. Nevím co s tím dělat. Oprava bude stát balík a bojím se, aby mi neprasklo i nové sklo. Zase řeknou, že za to můžeme. Servis se nezajímá o to proč to prasklo. A zrovna toho se bojím.
Reklamaci jsem urgovala u AEG . Sice přiznali,že posuzování závady tímto způsobem je neobvyklé, a že pošlou servis na kontrolu, ale poslali stejný servis, který se již jednou vyjádřil.
Servi má přijet dnes, ale už teď vím jak to dopadne. Přece si nebude protiřečit.
Jsem z toho skutečně nešťastná.

  • 30. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí.


    Pokud nebyla škoda způsobena mechanicky, či špatným používáním, určitě by Vám měla být uznána


    reklamace tohoto výrobku.

    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jana Mansfeldová

      30. ledna 2020 - Jana Mansfeldová

      Opravu jsem si musela zaplatit. Stálo to 5000.-.
      Závada prý byla způsobena podle technika mechanicky. Ale ze strany AEG tuto možnost absolutně vyloučil. Z výroby odchází výrobky 100% v pořádku. Na mé straně chyba také nebyla. Pouze náklady.
      Včera jsem reklamovala myčku nádobí od AEG, kterou tedy používám už 2 měsíce a zakoupila jsem ji s varnou deskou a kamny v jeden den. Přestala vypouštět vodu. A o 100% kvality značky AEG velmi pochybuji. Jsem přesvědčena o tom, že deska musela být poškozena již z výroby a každému doporučuji po rozbalení desky rukou přejet po stranách, pokud budete mít podezření, že je na hraně minimální zoubek, vrátit ji prodejci. Toto jsem neudělala a taky jsem za to zaplatila.
      Dnes mám domácnost vybavenou od AEG, ale při výměně spotřebičů se této značce obloukem vyhnu.

      Děkuji že jste reagovali a přeji pěkný den.


    • Libor Kiška

      12. února 2020 - Libor Kiška

      Dobrý den, mám podobný problém s varnou deskou, ale s firmou Mora, ale reklamaci vyřizuje Gorenje (Mora asi není svéprávná). Takhle asi vyřizují tyto reklamace všichni výrobci. Jediná možnost je mimosoudní vyřizování sporu s výrobcem u České obchodní inspekce. Podat to můžete do 1 roku od reklamace, ale pak to může trvat až 3 měsíce. Na internetu je podrobný návod. Asi to podám, protože po dobrém bych dopadl jak vy. Jen nevím jak budeme vařit. Napište, jak jste se rozhodla. Dík, Libor.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.